← Tilbage til oversigten

Få succes på Black Friday med YouTube Ads og e-mail marketing

Er YouTube Ads og e-mail marketing en del af jeres strategi for Black Friday?

Hvert eneste år op til Black Friday stiger priserne på annoncering. Det kan derfor hurtigt koste dig mange penge at sikre dig en plads i konkurrencen om kunderne.

Men faktisk kan du styre uden om de dyre annoncekroner, hvis du gør YouTube Ads og e-mail marketing til en del af din strategi. Og hvorfor kan du det?

YouTube er verdens næststørste søgemaskine, og du undgår netop de vanvittige CPM-priser, som vi ser på Facebook og Instagram, fordi der er et kæmpe uudnyttet potentiale på YouTube.

E-mail marketing er enormt omkostningseffektivt for dig, og så er det den kanal, hvor du har bedst mulighed for at sende personligt og engagerende indhold. Samtidig er e-mail marketing en af de førende marketingkanaler, hvis vi ser på ROI.

Se optagelsen af webinaret og få: 

  • En unik indsigt i YouTube-Ads frameworket til Black Friday
  • Viden om, hvordan YouTube Ads og e-mail marketing arbejder sammen
  • En konkret kampagneplan for din e-mail marketing, som du både kan bruge før, under og efter Black Friday.

Speakers til dette webinar:

Google-bureau

Patrik Lazzarotto

Stifter og direktør

E-mail marketing bureau

Casper Ackermann

Managing Director

Tilmeld vores nyhedsbrev