← Tilbage til podcasts

#15 - Internationalisering af danske e-commerces

Dennis Drejer fra Rito.dk har haft stor succes med at ekspandere til nye markeder, og i dag er de at finde på intet mindre end seks udenlandske nye markeder. Lyt med her og få indsigt i, hvordan du får succes med din e-commerce i udlandet.

I e-handelsverdenen er internationalisering blevet et buzzword. Men hvad betyder det?

Internationalisering er processen med at udvide din e-commerce til lande og nye markeder ud over virksomhedens oprindelsesland. Du forsøger altså at kopiere din succesformel til lande udenfor din virksomheds nuværende markeder – men det er lettere sagt end gjort. En strategi, der virker i Danmark, virker nødvendigvis ikke i Norge. Der er vigtige ting, du skal overveje, før du kaster dig ud i en internationalisering.

Dennis Drejer fra Rito.dk har succesfuldt udvidet sin webshop til seks nye markeder, og han giver dig her hans take på en vinderstrategi, så du og din virksomhed kan få succes med at ekspandere til nye markeder.

Vi taler om:

  • Hvordan du bliver klar til et nyt marked
  • Hvad den bedste strategi for succes er
  • De vigtigste marketingaktiviteter

Tilmeld vores nyhedsbrev