Gå til LAZZAWEB
Tilbage til podcasts

#31 - CRM-strategien, der skaber høj kundeloyalitet

Forholdet til dine kunder slutter ikke efter et køb er foretaget. Derfor bør du altid pleje dine kunderelationer gennem et skræddersyet CRM-system. Lyt med i denne episode, hvor Per Jacobsen deler sine erfaringer fra mere end 100 CRM-relaterede projekter.

Plej dine kunderelationer med en god CRM-strategi

Hvad er opskriften på en CRM-strategi, der er tilpasset virksomhedens vision og mål, men som sætter kunden i største fokus? Dét afdækker vi i denne episode.

Hvad taler vi om?

  • Hvordan I vælger det rette CRM-systrem
  • De trin, I skal igennem for at udarbejde en god CRM-strategi
  • Hvordan I strategisk kan arbejde med at øge kundeloyaliteten

Lyt med på Apple Podcasts, Spotify eller lige dér, hvor du lytter til dine favoritter. Bare søg på "LAZZATALKS". 🎙️ Eller hør den her på siden.

Tilmeld vores nyhedsbrev