← Tilbage til podcasts

#6 - Bliv set i de tusindvis af pressemeddelelser, medierne modtager

Hvordan skriver man en pressemeddelelse, der kommer igennem nåleøjet? Det er en svær disciplin, og nogle lærer aldrig helt at mestre den. Heldigvis kan du lytte med her, hvor CEO Michael Qureshi fra Min By Media, hjælper dig med at få succes med din pressemeddelelse og få skabt omtale, der kan være med til at løfte din virksomhed.

At vide hvordan man skriver en pressemeddelelse, kan være en glimrende tilføjelse til en marketingmedarbejders færdigheder. Det er dog ikke nogen let opgave. Hvis du er vant til at skrive andet content til internettet, synes du måske nemlig, at pressemeddelelser er udfordrende at skrive. De kommer med deres eget sæt af formateringsregler, sprog og målgruppe, men det er skønheden ved dette medie; du skal bare sætte dig ind i det grundlæggende, og så er du fri til at være kreativ.

I en tid, hvor størstedelen foretrækker at se deres nyheder online, kan en pressemeddelelse være et stærkt værktøj. Men hvordan skriver man en pressemeddelelse og måske vigtigst af alt, hvad er en god pressemeddelelse?

Du får svaret i dette afsnit, hvor vi har besøg af Michael Qureshi fra Min By Media. Min By Media står bag medierne: MigogAalborg, MigogKBH, MigogOdense og MigogÅrhus.

Vi taler om:

  • Konkrete råd til din pressemeddelelse
  • Hvordan du kontakter medierne, så de bemærker dig
  • Hvad du absolut ikke må gøre, når det omhandler PR

Tilmeld vores nyhedsbrev