← Tilbage til podcasts

#2 - Fokuserer du ikke på automatisering og machine learning i dit Google Ads arbejde, så er du allerede bagud

I episoden kan du høre Lasse Knudsen (Head of PPC) og Alex Klysner fortælle hvorfor det er vigtigt at fokusere på automatisering og machine learning i dit Google Ads arbejde.

Google Ads er en fantastisk måde at kickstarte en ny forretning på. Og hvis du ved, hvordan du kan drage fordel af Google Ads’ egne automatiseringsfunktioner, er det lettere end du tror. For fremtidens digitale marketing bliver uden tvivl drevet af AI og machine learning, og inkorporerer du dette i din online annoncering, kan du skabe mærkbare resultater. Så ønsker du en effektiv Google Ads-strategi, der giver dig nogle af livets mest værdifulde ressourcer tilbage – nemlig tid – bør du virkelig fokusere på automatiseringsfunktioner, der med garanti kan øge din ROI.

Én af de features, som du kan bruge til netop at fokusere på machine learning og automatisering i dit arbejde er Google Ads Smart Bidding.

Smart Bidding i Google Ads er et sæt automatiserede budstrategier, der bruger machine learning til at maksimere konverteringer. Google ser på historikken af søgeadfærd og kontekstuelle data for at forudsige sandsynligheden for en konvertering og øger derefter dine bud, når en konvertering er mere sandsynlig.

Du kan høre mere om Google Ads’ Smart Bidding og meget mere i denne episode, hvor to af vores Google Ads-specialister giver dig en indsigt i arbejdet med Google Ads og dets automatiseringsmuligheder.

Vi taler om:

  • Brugen af Smart Bidding
  • Scripts i Google Ads
  • Effektivisering af jeres Google Ads-arbejde

Tilmeld vores nyhedsbrev