Med denne marketingordbog dækker vi alle de vigtige marketingbegreber, som du måtte støde på i dit arbejde med disciplinen, så du får en grundig forståelse af betydningen af markedsføring. I marketingordbogen finder du ikke blot en kort gennemgang af de 10 vigtigste begreber, nej du finder en komplet og vidtfavnende markedsføringsordbog fra A-Å, der tager dig igennem flere hundredevis af marketingbegreber. Markedsføring er en kæmpe disciplin, og ordbogen her dækker derfor over alt lige fra traditionelle marketingteknikker – alt lige fra strategi, segmentering og branding til alt omkring planlægning, research og analyse – og så finder du naturligvis alle de famøse marketingbegreber, som findes indenfor vores ramme af digital marketing, nemlig SEO og Google Ads.
Markedsføringensordbogen giver dig ikke kun en kort definition af hvert marketingbegreb. Den tager dig igennem både forståelsen og brugen af hvert eneste begreb. Vi svarer på spørgsmål som "Hvordan bruges det?" og "Hvordan beregnes det?", så du får en komplet forståelse for dét begreb, som du ønsker at vide mere om. Vi linker dig også meget gerne videre til vores online vidensunivers, hvor du finder artikler, webinars, podcasts og meget mere om alt, hvad der rør sig indenfor online markedsføring.
Vi håber, at du i marketingordbogen finder svar på dine spørgsmål.