Gå til LAZZAWEB
Vi tror på god KARMA

CSR

Hos LAZZAWEB har vi igennem “KARMA” fokus på social ansvarlighed. Derfor har vi også en firmapolitik, der siger, at vi én gang om året tager et velgørenhedsprojekt under vores vinger.

Det gør vi ikke ved hjælp af økonomisk støtte. Vi skaber til gengæld værdi med de kompetencer og ressourcer, vi har inhouse, og gør det til et fælles projekt for virksomheden. Her kan vi bidrage med langt større værdi i kraft af vores færdigheder og kompetencer end med kroner og øre.

2022

I 2022 støtter LAZZAWEB Gestus Nord. Gestus Nord er en forening drevet af frivillighed, som hjælper nordjyske børn og unge, der oplever udfordringer i hverdagen. Det gør de med alt lige fra at give oplevelser til børn eller støtte til familier.

Hos LAZZAWEB hjælper vi i 2022 Gestus Nord med at øge deres synlighed i Google. Det sker gennem Googles initiativ til nonprofitorganisationer, Google Grants, som skaber awareness gennem Google Search annoncer. Hos LAZZAWEB har vi rådgivet om ansøgningsprocessen og står bagefter for at opsætte kampagnerne for Gestus Nord, så de kan få deres budskab ud til mange flere. 

Gestus Nord hjælper nordjyske børn, unge og familier ved mange forskellige initiativer og hos LAZZAWEB har vi taget nogle af disse til os. Vi har bl.a. bidraget ved at donere brugt arbejdsudstyr, og opfordret andre virksomheder til at gøre det samme. Derudover har flere medarbejdere hjulpet ved at gennemgå klædeskabet og doneret tøj.

På billedet ses projektleder ved Gestus Nord – Jette Nørsøller Uhrenholt – sammen med vores direktør Patrik og CSO Mathias Teis efter deres første møde.

2021 

Blå Kors

I 2021 har vores CSR-projekt kredset omkring Blå Kors. Blå Kors er en social hjælpeorganisation, der hjælper udsatte børn, unge og voksne. De står i en situation, hvor de ønsker at række ud til mennesker som er hjemløse, ensomme, psykisk sårbare, misbrugere og deres pårørende. 

Hos LAZZAWEB havde vi et ønske om at hjælpe Blå Kors med at hjælpe. Der var derfor ikke meget tvivl, da vi skulle beslutte os for årets CSR-projekt; Vi ville hjælpe Blå Kors med at skabe en bredere kendskabsgrad til de mange gode tilbud, som de tilbyder. Derfor har vi i 2021 stået for markedsføringen af Blå Kors på Google via Google Ads. 

Det betyder i dag, at alle der søger i Google efter den hjælp, som Blå kors tilbyder – de vil se Blå Kors som det første. Ikke alene øger det kendskabsgraden til organisationen, det har også været et led i at tiltrække flere donationer, så Blå Kors fortsat kan hjælpe udsatte børn, unge og voksne med den hjælp, de fortjener. 

2020

Se videoen

I 2020 har LAZZAWEB, i samarbejde med Rahbek Media, valgt at fokusere på CRPS Foreningen Danmark.

CRPS eller Complex Regional Pain Syndrom er en sjældnere nervesygdom, der årligt rammer ca. 300-400 danskere. CRPS Foreningen ønsker at skabe et fællesskab for CRPS-ramte og -pårørende og har til formål at sætte fokus på nervesygdommen, så alle kan få den samme mulighed for hjælp og optimal behandling.

For at bidrage til CRPS Foreningen har Rahbek Media valgt at producere en video, hvortil LAZZAWEB assisterer med en ny hjemmesideløsning.

 

Se CRPS Foreningens nye hjemmeside her:

Oplev hjemmesiden

På billedet ses den glade formand for CRPS Foreningen, Trine Mosskov Poulsen, sammen med Jeppe fra Rahbek Media og Patrik efter deres første sparringssession.

Projekter, vi har støttet

  • 2018: Cycling4Cancer
  • 2019: Faktor 8
  • 2020: CRPS Foreningen Danmark
  • 2021: Blå Kors
  • 2022: Gestus Nord
Kender du til projekt, vi bør støtte?
Send os en mail kontakt@lazzaweb.dk
Tilmeld KARMAs nyhedsbrev

Modtag ugentlige nyheder inden for online marketing.

Samarbejdspartnere

“Grundtanken med KARMA er at hjælpe og skabe værdi for så mange som muligt med fokus på faglighed. Det handler om at give uden at forvente noget retur. Fordi vi tror på god KARMA.”

Patrik Lazzarotto

CEO & Founder hos LAZZAWEB