← Tilbage til artikler

4 Grunde til at bruge AdWords

AdWords fremhæver din virksomhed

At gøre folk opmærksomme på din virksomhed er utroligt vigtigt, og kan øge din omsætning markant, når du bruger AdWords som et værktøj.

AdWords tillader dig at ramme de helt rigtige kunder, og hvis du ikke kører på et nationalt plan, så kan du ramme de lokale til at blive opmærksomme på din virksomhed.

Du betaler endda kun for dem som trykker på dine annoncer, så der er større sandsynlighed for at de leder efter præcis den ydelse, som du tilbyder.

Når man konkurrerer med andre i lokalområdet, handler det om at være på forkanten med at fortælle potentielle kunder, hvilke ydelser du reklamerer med.

Du får flere til at se din side

AdWords har en masse fordele, bl.a. at det kan gøre folk opmærksomme på din beskæftigelse, og de ydelser som du tilbyder, med det samme, i modsætning til almindelige SEO taktikker, som kræver at værdien først skal stige, før at man kan få nogle målbare resultater.

AdWords hjælper også med at reklamerne kan ses på mobiler, tablets, og computere, som er en forbedring ift. traditionelle måder at reklamere på, da man før i tiden betalte for reklamer, uanset om de potentielle kunder ansøgte om ydelserne eller ej.

Du kan få ekstra annonceudvidelser, som bl.a. en opkaldsknap, så kunderne kan ringe til dig med det samme.

Folk kan ringe dig op og du skal ikke betale for det

Med en opkaldsknap kan kunder ringe til din virksomhed med det samme, uden at du skal betale for at folk klikker ind på din hjemmeside. Det sparer dig penge, da de ikke klikker på dine AdWords annoncer, og du opnår en hurtigere forbindelse til dine kunder.

Få hurtige resultater på om dine taktikker virker eller ej

Man kan bruge forskellige taktikker i sin marketingstrategi, og det har aldrig været så nemt at få overblik over, hvad der virker og hvad der ikke virker. Med AdWords kan du se om et bestemt søgeord konverterer godt, så du kan yderligere planlægge hvordan du bedre kan annoncere i fremtiden.

Hvis du gerne vil tilbyde flere ydelser eller varer, kan du også bruge AdWords til at se hvorvidt kunderne er interesseret eller ej.

Hvis meget af det her lyder godt, men når det kommer til stykket ligner volapyk, så kan du ringe ind til os, så vil vi med glæde hjælpe dig med det – din succes er vores succes!

Skrevet af Patrik Lazzarotto

CEO & Founder

Tilmeld vores nyhedsbrev